Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 7 класу
Програми та календарні плани
Інформатика.
Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 7 класу
(До підручника «Інформатика 7 клас»)
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Навчальна програма:
Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: Мирослав Жалдак, Наталія Морзе, Ганна Ломаковська, Галина Проценко, Йосиф Ривкінд, Віктор Шакотько) із змінами, затвердженими наказом МОН №585 від 29.05.2015
Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 7 класу
(До підручника «Інформатика 7 клас»)
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Календарно-тематичне планування уроківІнформатики для 7 класу
(До підручника «Інформатика 7 клас»)
Автори: Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер,О. Г. Кузьмінська
Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 7 класу
(До підручника «Інформатика 7 клас»)
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Навчальна програма:
Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: Мирослав Жалдак, Наталія Морзе, Ганна Ломаковська, Галина Проценко, Йосиф Ривкінд, Віктор Шакотько) –із змінами, затвердженими наказом МОН №585 від 29.05.2015
№ уро-ку | Дата
уроку |
Тема уроку | Примітки |
Тема 1. Електронне листування | |||
1. | Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень. |
||
2. | Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. | ||
3. | Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами. | ||
4. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.
Контрольна робота №1 з теми: «Електронне листування» |
||
Тема 2. Моделювання | |||
5. | Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін. | ||
6. | Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. | ||
7. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Контрольна робота №2 з теми: «Моделювання» | ||
Тема 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням | |||
8. | Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. | ||
9. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch. | ||
10. | Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». | ||
11. | Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. | ||
12. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. | ||
13. | Цикли з передумовою. | ||
14. | Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. | ||
15. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. | ||
16. | Контрольна робота №3 з теми: «Алгоритми з повторенням і розгалуженням» | ||
ІІ семестр Тема 4. Табличний процесор |
|||
17. | Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. | ||
18. | Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. | ||
19. | Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. | ||
20. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора. | ||
21. | Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. | ||
22. | Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max. | ||
23. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. | ||
24. | Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі. | ||
25. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі. | ||
26. | Контрольна робота №4 з теми: «Табличний процесор» | ||
Тема 5. Розв’язування компетентнісних задач | |||
27. | Поняття про розв’язування задач в різних галузях діяльності людини. | ||
28. | Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань. | ||
29. | Розв’язування компетентнісних задач. | ||
30. | Розв’язування компетентнісних задач. | ||
Тема 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів | |||
31. | Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту. | ||
32. | Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо) | ||
33. | Виконання індивідуальних навчальних проектів. | ||
34. | Захист проекту. | ||
35. | Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок. |