Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 6 класу
Програми та календарні плани
Інформатика.
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 6 класу
(До підручника «Інформатика 6 клас»)
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Навчальна програма:
Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: Мирослав Жалдак, Наталія Морзе, Ганна Ломаковська, Галина Проценко, Йосиф Ривкінд, Віктор Шакотько) із змінами, затвердженими наказом МОН №585 від 29.05.2015
Календарно-тематичне планування уроків інформатикидля 6 класу
(До підручника «Інформатика 6 клас»)
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Календарно-тематичне планування уроківІнформатики для 6 класу
(До підручника «Інформатика 6 клас»)
Автори: Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер,О. Г. Кузьмінська
Календарно-тематичне планування уроків інформатикидля 6 класу
(До підручника «Інформатика 6 клас»)
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Навчальна програма:
Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: Мирослав Жалдак, Наталія Морзе, Ганна Ломаковська, Галина Проценко, Йосиф Ривкінд, Віктор Шакотько) –із змінами, затвердженими наказом МОН №585 від 29.05.2015
№ уро-ку | Дата
уроку |
Тема уроку | Примітки |
Тема 1. Алгоритми та їх виконавці | |||
1. | Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Об’єкти та події. | ||
2. | Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця. Середовище виконання алгоритму | ||
3. | Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Алгоритм та програма. Формальне виконання алгоритму. | ||
4. | Форми подання алгоритмів. Базові алгоритмічні структури: структура слідування. | ||
5. | Складання та виконання алгоритмів у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму.
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів. |
||
6. | Алгоритми в нашому житті. План виконання завдання. Планування в нашому житті. | ||
7. | Інструктаж з БЖД. Пр.Роб. 2. Складання алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. Підсумковий урок з розділу «Алгоритми та їх виконавці» | ||
Тема 2. Поняття операційної системи | |||
8. | Поняття операційної системи, її призначення Графічний інтерфейс операційної системи. | ||
9. | Поняття файлової системи. Об’єкти файлової системи: файл, папка, ярлик. Властивості об’єктів файлової системи: ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені, розмір файлів та ємність носіїв даних. Поняття типу файлу | ||
10. | Операції над об’єктами файлової системи: створення, виділення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення об’єктів. Відновлення вилучених об’єктів операційної системи | ||
11. | Операції над групами об’єктів: виділення, копіювання, переміщення. Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Операції над об’єктами та групами об‘єктів файлової системи. | ||
12. | Пошук об’єктів файлової системи | ||
13. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Пошук об‘єктів файлової системи.
Підсумковий урок з розділу «Поняття операційної системи». |
||
Тема 3. Мультимедіа | |||
14. | Поняття про мультимедіа. Об’єкти мультимедіа: текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа. Пристрої введення-виведення об’єктів мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер | ||
15. | Мультимедійні програвачі, їх призначення і функціональні можливості.
|
||
16. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з мультимедійними програвачами. | ||
17. | ІІ семестр
Засоби перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень: розмір, колір. Основні операції над зображеннями: обтинання, обертання. |
||
18. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей.
Підсумковий урок з розділу «Мультимедіа» |
||
Тема 4. Текстовий процесор | |||
19. | Поняття текстового документа, його об’єктів.
Текстовий процесор, його призначення. Середовище текстового процесора. Режими роботи в середовищі текстового процесора |
||
20. | Створення, відкривання і збереження текстового документа. Алгоритм опрацювання текстового документа. Введення і редагування тексту.
Перевірка правопису. Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті |
||
21. | Виділення фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння. | ||
22. | Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу | ||
23. | Довідкова система текстового процесора. Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей. Нумерування сторінок. Попередній перегляд текстового документу, друк | ||
24. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Редагування та форматування текстового документа | ||
25. | Вставляння графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння схем/діаграм | ||
26. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Вставляння графічних об’єктів та схем/діаграм у текстовий документ.
Підсумковий урок з розділу «Текстовий процесор» |
||
Тема 5. Комп’ютерні мережі | |||
27. | Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж. Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. | ||
28. | Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними папками | ||
29. | Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету. Поняття Всесвітнього павутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання. Робота з веб-браузером. | ||
30. | Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу. Збереження зображень, веб-сторінок та їх фрагментів. Авторське право та Інтернет | ||
31. | Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Поняття пошукової системи. Простий пошук.
Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) |
||
32. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 9. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. Створення списку сайтів, обраних для швидкого перегляду. | ||
33. | Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн-перекладачі | ||
34. | Інструктаж з БЖД. Практична робота 10. Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн перекладачами. | ||
35. | Підсумковий урок з розділу «Комп’ютерні мережі»
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |