Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 2 класу
Програми та календарні плани
Інформатика.
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики для 2 класу
2 клас
(До підручника О.В. Коршунової) (згідно до наказу МОН № 462 від 20.04.2011)
(35 год. 1 год. на тиждень, із змінами, згідно до наказу МОН від 29.05.2015 № 584, До підручника О.В. Коршунової)
Програму підготували: Морзе Н. В., Ломаковська Г. В., Проценко Г. О., Коршунова О. В., Ривкінд Й. Я., Рівкінд Ф. М.
№ уро-ку | Дата
уроку |
Тема уроку | Примітки |
Тема 1. Комп’ютери та їх застосування(3 год.) | |||
1. | Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Перегляд мультфільму. | ||
2. | Застосування комп’ютера в різних галузях. | ||
3. | Сучасні комп’ютери. | ||
Тема 2. Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером(9 год.) | |||
4. | Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)). Робота з тренажером миші, наведення вказівника, вибір об’єктів. | ||
5. | Поняття про програму. Робота з тренажером миші, переміщення об’єктів, подвійне клацання. | ||
6. | Які бувають програми? Вікно програми. | ||
7. | Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне
завершення роботи з комп’ютером. |
||
8. | Робочий стіл. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи із програмою. Робота із програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею. | ||
9. | Клавіатура комп’ютера. Мова введення. Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping. | ||
10. | Продовжуємо вивчати клавіатуру. Клавіші «Shift» та «Ctrl». | ||
11. | Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою те мишею. | ||
12. | Клавіші керування курсором. Клавіші «Enter» та «Esc». | ||
Тема 3. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси(4 год.) | |||
13. | Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень. Інформація. | ||
14. | Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень. | ||
15. | Пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями. | ||
16. | Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.
Робота з розвивальними програмами. |
||
Тема 4. Історія обчислювальних пристроїв (3 год.)
|
|||
17. | Короткі історичні відомості про засоби обчислення. | ||
18. | Коротка історія створення комп’ютера.
|
||
19. | Людина у світі інформації. Робота з розвивальними програмами. | ||
Тема 5. Об’єкти. Графічний редактор(8+1 год.) | |||
20. | Поняття об’єкту. | ||
21. | Властивості об’єктів, значення властивостей. | ||
22. | Графічний редактор Paint. Збереження зображень. | ||
23. | Відкриття збережених зображень у редакторі .Інструменти графічного редактора Paint. Розфарбовування об’єктів. | ||
24. | Використання інструментів олівець, пензель, ластик. Панелі налаштування інструментів. Створення об’єктів у середовищі графічного редактора. | ||
25. | Інструменти лінія, прямокутник, еліпс. Панель налаштування інструментів. | ||
26. | Додавання тексту до малюнку в графічному редакторі. | ||
27. | Комбінування об’єктів, створення зображень з використанням графічного редактора Paint. | ||
28. | Комбінування об’єктів, створення зображень з використанням графічного редактора Paint. | ||
Тема 6. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів(6+1 год.) | |||
29. | Програми для комп’ютерної підтримки вивчення навчальних предметів. | ||
30. | Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. Українська мова. | ||
31. | Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. | ||
32. | Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики. | ||
33. | Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики. | ||
34. | Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики. | ||
35. | Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
Робота з розвивальними програмами. |