Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 2 класу

Програми та календарні плани

Інформатика.

Календарно-тематичне планування уроків

 інформатики для 2 класу

2 клас

(До підручника О.В. Коршунової) (згідно до наказу МОН № 462 від 20.04.2011)

(35 год. 1 год. на тиждень, із змінами, згідно до наказу МОН від 29.05.2015 № 584, До підручника О.В. Коршунової)

 

Програму підготували: Морзе Н. В., Ломаковська Г. В., Проценко Г. О., Коршунова О. В., Ривкінд Й. Я., Рівкінд Ф. М.

 

№ уро-ку Дата

уроку

Тема уроку Примітки
Тема 1. Комп’ютери та їх застосування(3 год.)
1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Перегляд мультфільму.  
2. Застосування комп’ютера в різних галузях.  
3. Сучасні комп’ютери.  
Тема 2. Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером(9 год.)
4. Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)). Робота з тренажером миші, наведення вказівника, вибір об’єктів.  
5. Поняття про програму. Робота з тренажером миші, переміщення об’єктів, подвійне клацання.  
6. Які бувають програми? Вікно програми.  
7. Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне

завершення роботи з комп’ютером.

 
8. Робочий стіл. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи із програмою. Робота із програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.  
9. Клавіатура комп’ютера. Мова введення. Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.  
10. Продовжуємо вивчати клавіатуру. Клавіші «Shift» та «Ctrl».  
11. Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою те мишею.  
12. Клавіші керування курсором. Клавіші «Enter» та «Esc».  
Тема 3. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси(4 год.)
13. Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень. Інформація.  
14. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.  
15. Пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.  
16. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

Робота з розвивальними програмами.

 
 

 

 

Тема 4. Історія обчислювальних пристроїв (3 год.)

 

17. Короткі історичні відомості про засоби обчислення.  
18. Коротка історія створення комп’ютера.

 

 
19. Людина у світі інформації. Робота з розвивальними програмами.  
Тема 5. Об’єкти. Графічний редактор(8+1 год.)
20. Поняття об’єкту.  
21. Властивості об’єктів, значення властивостей.  
22. Графічний редактор Paint. Збереження зображень.  
23. Відкриття збережених зображень у редакторі .Інструменти графічного редактора Paint. Розфарбовування об’єктів.  
24. Використання інструментів олівець, пензель, ластик. Панелі налаштування інструментів. Створення об’єктів у середовищі графічного редактора.  
25. Інструменти лінія, прямокутник, еліпс. Панель налаштування інструментів.  
26. Додавання тексту до малюнку в графічному редакторі.  
27. Комбінування об’єктів, створення зображень з використанням графічного редактора Paint.  
28. Комбінування об’єктів, створення зображень з використанням графічного редактора Paint.  
Тема 6. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів(6+1 год.)
29. Програми для комп’ютерної підтримки вивчення навчальних предметів.  
30. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. Українська мова.  
31. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.  
32. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики.  
33. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики.  
34. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики.  
35. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Робота з розвивальними програмами.

 

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.