Паспорт кабінету
Погоджено Затверджую
Директор школи Керівни відділу освіти
О. КУШЛА Г. Бабій
ПАСПОРТ
кабінету інформатики
Смолинської
загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів
Яворівського району
Львівської області
І. Шкільні меблі
1.1 Робоче місце вчителя
№ п/п | Назва | КІЛЬ-
КІСТЬ |
Інфентарнийномер |
1 | Стіл комп’ютерний | 1 | |
2 | Крісло | 1 | |
3 | Робоча станція у складі:
Материнська плата ASRock 775i915P, Процесор типу Іntel Pentium 4 CPU 3.06 GHz, DDR2 ОЗУ 512 МЬ, НDD 80 GЬ, FDD 1,44 МЬ (3,5) , DVD –RW LG , Клавіатура Mitsumi, Корпус АТХ з блоком живлення ЗООВт , Маніпулятор “миша”, Мережна карта D – Link 100Mbit\c, обладнання для мережі, Відеомонітор Samsung TFT 17 , Принтер лазерний Canon 2900 Звукова карта, Звукові колонки, Сканер Mustek2400, Блок безперервного живлення UPS ES 525, Модем D – Link DU 562M, Операційна системи Windows XP PROrus, Прог. Заб. MS Office Pro 2003, Прог. Заб Fine Reader, Антивірус DrWeb.
|
1 |
1.2 Робоче місце учня
№ п/п | Назва | КІЛЬКІСТЬ | Інвентарний номер |
1 | Стіл комп’ютерний | 7 | |
2 | Стілець | 7 | |
3 | Робоча станція АТХ у складі: Материнська плата Asus A5GV-MX, Процесор типу Intel Celeron D, 2676 MGz, DDR2 ОЗУ 256МЬ, НDD 80 MЬ,
FDD 1,44 МВ (3,5), Клавіатура Mitsumi,Маніпулятор “миша” , Корпус АТХ з блоком живлення 300 вт , Операційна системи Windows XP PRO rus, Прог. Заб. MS Office Pro 2003, Антивірус DrWeb.
|
||
1.3 Інші матеріали та меблі
№п/п | Назва | Кількість | Інвентарний номер |
1 | Електрична мережа | 1 | |
2 | Комп’ютерна мережа | 1 | |
3 | Аптечка | 1 | |
4 | Вогнегасник | 1 | |
5 | Дошка | 1 | |
6 | Парта шкільна | 4 | |
7 | Крісло учнівське | 8 | |
8 | Полиця книжна | 1 | |
9 | Жалюзі | 2 | |
10 | Дискети | 10 | |
11 | Компакт – диски | 10 | |
12 | |||
13 | |||
14 | |||
15 | |||
16 | |||
17 | |||
18 | |||
19 | |||
20 | |||
21 |
- II. Спеціальне навчально-наочнеобладнання.
№п/ п | Назва | Кількість |
1. | Стенд ” Історія розвитку обчислювальної техніки” | 1 |
2. | Стенд “Правила роботи учнів у комп’ютерному класі” | 1 |
3 | Стенд “Глобальна комп’ютерна
мережа інтернет” |
1 |
4 | Стенд “Бази даних” | 1 |
5 | Стенд “Клавіатура” | 1 |
6 | Стенд “Структура інформаційної системи”. | 1 |
7 | Стенд “Системний блок” | 1 |
8 | Стенд “Операційна система “ | 1 |
9 | Стенд “Основні поняття мови програмування” | 1 |
10 | Стенд “Електронні таблиці” | 1 |
11 | Стенд “Основи алгоритмізації” | 1 |
12 | Стенд “Опрацювання текстових документів” | 1 |
13 | Стенд “Інформація. Інформаційні процеси” | 1 |
14 | Стенд “Мова паскаль” | 1 |
15 | ||
16 | ||
17 |
ІII. Інструкції та інші документи.
№п/п | Назва | Кількість |
1 | Акт-дозвіл занять в кабінеті інформатики | 1 |
2 | Інструкція з охорони праці під час проведення занять в кабінеті інформатики | 1 |
3 | Інструкція з охорони праці під час роботи на ПК | 1 |
4 | Інструкція з техніки безпеки в кабінеті ЕОМ | 1 |
5 | Інструкція з протипожежної безпеки | 1 |
6 | Правила роботи за комп’ютером | 1 |
7 | Посадові обов’язки завідуючого кабінетом | 1 |
8 | Надання першої медичної допомоги при опіках | 1 |
9 | Надання першої медичної допомоги при ураженні електричним струмом. | 1 |
10 | Комплекс вправ гімнастики для очей | 1 |
11 | Комплекс вправ фізкультурних хвилинок (для рук, пальців, плечового поясу, тулуба).
|
1 |
12 | Журнал інструктажу учнів з охорони праці | 1 |
13 | Планування роботи кабінету | 1 |
14 | Матеріальна книга | 1 |
15 | Інвентарна книга | 1 |
- IV.Технічнідані і характеристики.
- Локальна мережа забезпечує обмін інформацією згідно стандарту 100Base-T (802.3и) .Фізичне середовище передачі інформації – кабель вита пара.
- В приміщенні, де розташовується комплекс, повинен знаходитись щит мережі енергоживлення. Вимоги до приміщення та улаштування робочих місць з ПК, що виконується за схемою, наведеною у розділі ІХ(схема 1), а такождо організації санітарно-гігієнічного контролю рівня шкідливих фізичних факторів при роботі з ПК повинні відповідати вимогам ДСанПіН 5,5.6.009-98.
- ПКВ комплексу має характеристики відповідно до таблиці 1.1.
- ПКУ комплексу має характеристики відповідно до таблиці 1.2
- Час готовності попередньо інстальованого комплексу не перевищує 10 хв після включення електроживлення.
- Електроживлення складових частин комплексу здійснюється від однофазної мережі енергоживлення комплексу змінним струмом номінальною напругою 220 В при частоті (50±1) Гц.
- Потужність споживана комплексом не перевищує 3,0 кВА.
- Маса комплексу не перевищує кг.
- Площа займана комплексом не перевищує 58 кв. м.
- Операційна система -Windows 98 і вище.
- Показники надійності комплексу визначені при нормальних кліматичних умовах експлуатації.
- Комплекс відноситься до відновлюваних виробів, середній час відновлення працездатного стану 0,75 год., метод ремонту агрегатний.
- Середній наробіток на відмову – не менше 2500 год.
- Коефіцієнт готовності (КГ) – не менш 0.98.
- V.Будовата робота комплексу.
5.1 Комплекс складається з ПКВ і ПКУ, оснащених у залежності від побудови, комплексом зовнішніх пристроїв і об’єднаних локальною мережею. З’єднання пристроїв мережі показано на схемі електричній загальній, а рекомендоване розташування ПКВ та ПКУ в приміщенні зображено на плані кабінету.
5.2 Об’єднання ПКВ і ПКУ в локальну мережу здійснюється за схемою “Зірка” за допомогою кабелю – вита пара.
5.3 Мережа енергоживлення, комплексу включає автоматичний вимикач (далі – АВ), який забезпечує захист від короткого замикання у ланцюгу електроживлення, розподільчі пробки з контактними групами (далі КР), котрізабезпечують розгалуження системи енергоживлення до кожного робочого місця (вчителя або учня) і блок розеток (далі – БР), необхідний для безпосереднього підключення пристроїв комплексу.
5.4 Мережа енергоживлення комплексу 3-х провідна, заключна в захисну гофровану трубу, і виконана мідним проводом з подвійною ізоляцією із внутрішнім діаметром не менше 2.5 мм.
5.5 Заземлення мережі електроживлення УКК повинно відповідати п.п. 1.7.70-1.7.94 “Правил устройства електроустановок”. Для проводу-заземлення використовується мідний гнучкий провід з внутрішнім діаметром 6 мм. ВідКР до БР допускається використовувати для проводу заземлення мідний гнучкий провід з внутрішнім діаметром не менше 2,5 мм.
- VI.Вказівкищодо техніки безпеки.
6.1. Для забезпечення безпеки персоналу при підготовці до роботи, експлуатації і технічного обслуговування комплексу, необхідно забезпечувати надійне захисне заземлення пристроїв що входять до складу комплексу. Електричний опір повинен складати не більше 0,31 Ом.
6.2. Загальні вимоги електробезпеки за ГОСТ 2561-83.
6.3. Перед початком роботи візуальним оглядом перевірити цілісність з’єднувального кабелю.
6.4. Необхідно дотримуватись наступних запобіжних заходів:
а. не вмикати і не вимикати з’єднувачі електроживлення при включеній напрузі;
б. не залишати комплекс включеним на довгий час без нагляду;
в. по закінченні роботи відключати комплекс від мережі.
6.5. Категорично забороняється робота на комплексі при знятому корпусі одного з пристроїв.
6.6. При роботі комплексу не дозволяється робити які-небудь профілактичні роботи, забороняється підключати і відключати інтерфейсні кабелі.
6.7. Усунення невідповідностей у комплексі робити при відключеній напрузі.
6.8. Рівень звуку при роботі технічних засобів, що входять у комплекс не повинен перевищувати значень, встановлених ГОСТ 27818-88.
6.9. Рівень індустріальних радіоперешкод, що створюються комплексом, не повинен перевищувати значень установлених ГОСТ 29216-91 для класу В.
6.10. Правила пожежної безпеки в приміщенні, де встановлено комплекс, повинні відповідати ГОСТ 12.1.004-85.
VII Навчально- методичне забезпечення
7.1 Плани та інструкційні матеріали
№п/п | Назва | Кількість |
1 | Розробки уроків, інструкції для виконання практичних робіт 8 клас | 33 |
2 | Розробки уроків, мовапрограмування Паскаль | 15 |
3 | Календарно – тематичне плануцвання 8 клас | 1
|
4 | Календарно – тематичне планування 9 клас | 1 |
5 | Календарно – тематичне планування 10 клас | 1 |
6 | Календарно – тематичне плануцвання 11 клас | 1 |
7 | Розробки уроків, інструкції для виконання практичних робіт ТП Excel | 11 |
8 | Розробки уроків, інструкції для виконання практичних робіт Word | 10 |
9 | Розробки уроків, інструкції для виконання практичних робіт Windows | 10 |
10 | Розробки уроків, інструкції для виконання практичних робіт Internet | 10 |
11 | Розробки уроків, інструкції для виконання практичних робіт PowerPoint | 10 |
12 | Розробки уроків, інструкції для виконання практичних робіт Інформація та інформаційні процеси | 10 |
7.2 Перелік дидактичних матеріалів, тестів,
програмного забезпечення, контролюючих програм,
профорієнтаційних матеріалів та інше.
№п/п | Назва | Кількість |
1 | Операційна система Windows | 8 |
2 | Microsoft Office Pro 2003 Ukr в тому числі додатки:
Microsoft Word Microsoft Excel Microsoft Access Microsoft Power Point Microsoft Internet Explorer |
8 |
3 | ABBYY FineReader 8.0 Professional Edition | 1 |
4 | Середовище програмування АЛГО | 1 |
5 | Прогр. Забезп. Вoriand Delphi | 1 |
6 | Прогр. Забезп. Pragma 4.3 | 1 |
7 | Антивірус Dr.Web | 8 |
8 | Тести Є. Шестопалова “Test” | 1 |
9 | Для навчання фізики – Vizicon | 1 |
10 | Відкрита фізика | 1 |
11 | Турбо Паскаль 7.0 | 1 |
7.3 Постійні експозиції.
№п/п | Назва | Кількість |
1 | Стенд “Мова Turbo Pascal” | 1 |
2 | Стенд “Техніка безпеки в комп’ютерному класі” | 1 |
3 | Стенд “MS Word” | 1 |
4 | Стенд “Периферійні пристрої ПК” | 1 |
5 | Стенд “Архітектура комп’ютера” | 1 |
7.4 Змінні експозиції.
№п/п | Назва | Кількість |
1 | Матеріали до тем наступних уроків, орієнтовні завдання
тематичного оцінювання державної підсумкової атестації. |
|
2 | Результати учнівських конкурсів | |
3 | Додаткова інформація відповідно до навчальної програми | |
4 | Куток з охорони праці та правил поведінки учнів у кабінеті |
VIII. План роботи кабінету інформатики
Смолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
на 2008-2009 н. рік
№ п/п | Назва заходу | Термін реалізації | Відповідальні за проведення | Примі– тка |
1 | Створення навчальнихпрезентацій з для 8 класу | Протягомроку | Клебан В.В.,
Обдаровані учні |
|
2 | Проведення занять з учнями | Протягомроку | Клебан В.В.
|
|
3 | Виготовлення стендів:
“Мова паскаль” |
Протягом 1 семестру | Клебан В.В.
|
|
4 | Розробка нових конспектів уроківна 2 семестр | До 1.01.2006 | Клебан В.В.
|
|
5 | Проведення факультативів зучнями 5 класів | Протягомроку | Клебан В.В.
|
|
6 | Проведення екскурсій учнівпочаткових класів в кабінетінформатики | Протягомроку | Клебан В.В.,
класоводи |
|
7 | Надання допомоги вчителям-предметникам у роботі | Протягомроку | Клебан В.В.
|
ІХ. План кабінету
9.1. Схема розташування навчального комп’ютерного комплексу
ПК 1 – персональний ЕОМ вчителя
ПК 2 – ПК 8 – персональний ЕОМ учнів
- Площа кабінету-48 кв.м
- Площа вікон -10 кв.м.
- Кількість ламп – 10 шт.
Схема 1
9.2. Схема послідовного підключення електроживлення
АВ – автоматичний вимикач в пластмасовому корпусі
КР – коробка розподільча
ЗК – контакт заземлення на ГЩ-К
БР – блок розеток
L, N – фазний і нульовий робочий провід
РЕ – нульовий захисний провід
Схема 2
АКТ-ДОЗВІЛ
на проведення занять в кабінеті інформатики
1 вересня 2008 року Смолинська СШ І-ІІІ ст.
Ми, що нижче підписалися:
Голова комісії директор школи
Члени комісії
– заступник директора школи по навчальній роботі
– заступник директора школи по господарській частині
– голова профспілкового комітету
– завідуючий (а) кабінетом інформатики
склали акт про те, що:
1. У кабінеті інформатики для учнів організовані робочі місця, які відповідають нормам охорони праці, правилам техніки безпеки та виробничій санітарії.
2. Завідуючий(а) кабінетом інформатики пройшов(пройшла) навчання та перевірку знань з безпечної організації роботи в кабінеті інформатики.
3. Кабінет інформатики забезпечений первинними засобами гасіння пожежі та укомплектованою медикаментами аптечкою.
Про що стверджуємо підписами:
Голова комісії ____________________________________________
Члени комісії: ______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
_____________________________________________