Розвиток шкільництва
Після скасування кріпацтва майже все населення було не грамотне.
Ставши особисто вільними селяни прагнули до освіти.
І в 1853році в селі існувала початкова школа. Вчитель Іван Вербинський вчив 50 дітей. З покращенням матеріального і соціального становища людей веде за собою прагнення до знань. Якщо у ХІХ поч. ХХ ст. один вчитель навчав близько 50% сільських дітей , то у середині ХХ ст. діяла восьмирічна школа, де навчалося 250 учнів. На хуторі Сопіт була початкова школа, в якій навчалося майже два десятки дітей. 1957 році була проведена добудова школи на чотири класні кімнати, в школі була створена майстерня.
1994 року школа стала одинадцятирічною.
На сьогоднішній день відбулися значні зміни у школі, оскільки побудовано котельню для опалення класних кімнат, їдальні, спортзалу. Школа також має свою свердловину звідки бере здорову і цілющу воду. Ці досягнення були реалізовані за сприянням директора школи (Кушли О. М.) і відділу освіти. З розвитком науки і техніки постала проблема у комп’ютеризації .
У школі існує комп’ютерний клас, а також можливий доступ до соціальних мереж.